zondag 14 september 2014

Ubuntu 14.04

Voor alle zekerheid zorg ik er (meestal) voor dat ik een copie maak van de bestanden die ik wil behouden voor ik een nieuwe versie van een programma installeer. Tot dusver echter heeft iedere nieuwe installatie de bestaande bestandsstructuur gerespecteerd. Er is nog nooit iets misgegaan. (Ik zorg wel altijd voor een afzonderlijke partitie voor mijn thuismap (homedirectory). Zo ook met Ubuntu 14.04. Installatie verliep geruisloos. Alleen de niet automatisch geïnstalleerde programma's  moeten opnieuw aangekoppeld worden (de nieuwe versies uit het Ubuntu reservoir). En alles draait weer ouderwets. Teksten, e-mails, bladwijzers, afbeeldingen, alles is weer toegankelijk. En mijn computer is weer bij de tijd.
Er is slechts een kleinigheid die me hindert. Mijn Epson scanner wordt niet ondersteund en zelfs niet herkend.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten